Dərc olunub: 18.03.2024
“Universitet kitabxanalarının öz rollarını təkmilləşdirmək və gücləndirmək üçün böyük imkanları var. Bunun üçün onlar rəqəmsal məzmunlarının dəyərini nümayiş etdirməlidirlər” Jose Vladimir Burgos Aguilar .
Təxminən 30 il əvvəl texnologiyanın ən nüfuzlu səslərindən biri olan Bill Qeyts “ məzmun kraldır ” ifadəsini işlətdiyi bir esse yazdı . Geyts müəyyən etdi ki, onlayn uğur üçün ən böyük imkanlardan biri əyləndirən və məlumatlandıran yüksək keyfiyyətli məzmunun istehsalına və yayılmasına əsaslanacaq. Bu, gələcək illər üçün biznes modellərinə təsir edəcək bir tendensiyanın olacağını proqnozlaşdırırdı. O, “Gələcək yol” kitabında bizə bu gələcəyə nəzər saldı.
Son illərdə bu proqnozun insanlara geniş miqyasda çatmaq və təsir etmək üçün texnologiyanın istifadəsinə işarə etdiyi aydın oldu. Rəqəmsal marketinqdə yaxşı məzmun strategiyası böyük fərq yarada bilər və istifadəçi öhdəliyini və sədaqətini inkişaf etdirmək üçün ən yaxşı vasitə kimi xidmət edə bilər.
Təhsildə təkamül sürəti rəqəmsal texnologiyaların istifadəsini sürətləndirdi və bu da öz növbəsində bizim tədris üsulumuzu dəyişdirdi. Təhsilin rəqəmsal transformasiyası bütün tələbələr üçün yüksək keyfiyyətli və inklüziv təhsil və təlimi tam dəstəkləmək potensialına malikdir, daha fərdiləşdirilmiş, çevik və tələbə mərkəzli öyrənmə təcrübəsini asanlaşdırır.
Rəqəmsal təhsili müdafiə edən universitetlər pedaqoji modellər vasitəsilə öz təsirlərini bunun üçün vasitə kimi genişləndirmək istəyirlərsə, “məzmun kraldır” ifadəsini nəzərə almalıdırlar. Bu sahədə böyük uğur nümunələrini görmək üçün sadəcə olaraq Coursera , MasterClass və Skillshare-ə baxmaq lazımdır . Bir çox universitetlər də indi onlayn kurslar və dərəcələr verir.
Nümunələrə MITX, edX və ASU Online daxildir.
“Məzmun kraldır” ifadəsinin trend mövzusundan daha çox olduğunu nəzərə alsaq, kitabxanalar onun məzmununa – məqalələrinə, elektron kitablarına, multimedia aktivlərinə və digərlərinə – işıq salmaq üçün ənənəvi marketinq strategiyalarından kənara çıxmalı, yeni auditoriyaları cəlb etmək, əldə etmək və istehlak etməyə təşviq etməlidirlər.
Kitabxanalar rəqəmsal kolleksiyalarını düzgün nümayiş etdirmək və lazımi istifadəçilərə çatmaq üçün vebsaytlarını yenidən dizayn etməli, onları aktiv istifadəçilərə çevirməli və məzmuna mütəmadi olaraq yenidən baxmalarını təmin etməlidir. Kitabxana üçün yaxşı rəqəmsal marketinq strategiyası yeni istifadəçilərin ardıcıl axını təmin etməli və ilk dəfə gələnləri aktiv və sadiq istifadəçilərə çevirməlidir.
 “Ali təhsildə rəqəmsal transformasiya üzrə resurslar.
Kampus vebinarı: Universitetlər rəqəmsal transformasiya ilə ayaqlaşa bilərmi?
Niyə hibrid öyrənmə hibrid fakültələrə ehtiyac duyur?
Universitetlərin kitabxanasında biz rəqəmsal təhsilin potensialının artırılmasındakı rolumuzu dərk etdik. Rəqəmsal marketinq strategiyasının yaradılmasının çətin ola biləcəyini də bilirik, ona görə də aşağıda bəzi addımları təklif etmək istərdik.
Auditoriyanızla tanış olun: akademik cəmiyyətin ehtiyacları və üstünlükləri haqqında hər şeyi bildiyimizi güman edə bilmərik; istifadəçilərimizi başa düşmək üçün səy göstərmək vacibdir. Bunu etməyin bir yolu personajlar (hədəf istifadəçilərinizin qondarma profilləri) yaratmaq və onların veb saytınız və ya xidmətlərinizlə necə qarşılıqlı əlaqədə ola biləcəyinə və etməli olduqlarına qərar verməkdir.
Unikal dəyər təklifinizi inkişaf etdirin: istifadəçilər üçün vacib olan subyektiv ola bilər və onu müəyyən etmək çətin ola bilər. Bununla belə, möhkəm bir təklif qurmağınıza kömək etmək üçün onların dəyər verdiyi elementlərə müraciət edə bilərsiniz .
İstifadəçi təcrübənizi qiymətləndirin və ölçün: veb sayt sahiblərinə müştərilərini nəyin motivasiya etdiyini, nəyə ehtiyac duyduğunu və üstün təcrübə və dəyər təqdim etməyə kömək etmək üçün onların narahatlıqlarının nə olduğunu başa düşməyə kömək edən istifadəçi təcrübəsinin xəritələşdirilməsindən istifadə etmək və aydın başa düşmək əsasdır. istifadəçiləriniz.
Pedaqoqlar üçün onların öyrənmə təcrübələrinə daxil etmək üçün seçdikləri məzmunun növü və formatı inanılmaz dərəcədə vacibdir; tələbənin səyahətinin böyüməsi və inkişafı üçün katalizator ola bilər. Düzgün məzmun dərs planlarına və öyrənmə təcrübələrinə daha çox kontekst əlavə edir, eyni zamanda mürəkkəb və tənqidi təfəkkür kimi fundamental səriştələri inkişaf etdirməyi hədəfləyən müxtəlif baxış və ideyaları nümayiş etdirir.
Kitabxananın rəqəmsal kolleksiyasının idarə edilməsi inkişaf edir və mövcud təlim məzmununun miqdarı peşəkar icma daxilindən, eləcə də açıq təhsil resursları kimi xarici mənbələrdən hazırlanmış tədris materialları ilə artır . Tələbələrin ancaq dərsliklərdən, çap materiallarından öyrəndikləri günlər arxada qalıb. Ən yaxşı strukturlaşdırılmış və zənginləşdirilmiş rəqəmsal məzmun kolleksiyası tələbələrə enerji verəcək və onları cəlb edəcək, yeni başlayan şagirdi ekspertə çevirəcək və ömürboyu öyrənmə səyahəti üçün lazım olan fundamental səriştələrin inkişafına kömək edəcək.
Mənbə: Xose Vladimir Burqos Aguilar Monterrey Texnologiya İnstitutunda təhsil innovasiyaları və akademik qaydalar üzrə prorektorun ofisinin kitabxanalarının milli direktorunun “Rəqəmsal Təhsildə Kitabxananın rolu” məqaləsindən.
Kamil Zeynalov

Bənzər yazılar